As obras de arte teñen un valor expresivo que está intimamente ligado á intención de comunicación do autor e aos coñecementos de receptor.
A interpretación que se realiza das obras de arte pode ser obxetiva (cando ofrece un só significa e non está aberta a segundas interpretacións) ou Subxectiva (Cando ofrece varios significados ofrecendo máis información que o que aparece á primeira vista).
Imaxe Volumétrica | Esculturas | Imaxe Seriada | Gravado |
---|---|---|---|
Maquetas | Artes gráficas | ||
Módulos Xeométricos | Imaxe Fotográfica | Artística | |
Imaxes Artísticas 2D | Debuxo | Documental | |
Pintura | Publicitaria | ||
Imaxes Artísticas 3D | Escultura | Imaxes en movemento | Cine |
Imaxes Técnicas | Arquitectura | Vídeo | |
Enxeñaría | Imaxe Digital 2D | Bitmap | |
Deseño | Vectorial | ||
Decoración | Imaxe Dixital 3D | Realidade virtual |
2.1 Ficha técnica:
2.2 Características principales:
2.3 Lectura descritiva:(obxetiva)
2.4 Lectura interpretativa (subxetiva):
O traballo consistirá en realizar a seguintes actividades:
Tempo de execución: dúas sesións.
Para realizar a vosa investigación e poder desenvolver o traballo, teredes que acceder ás seguintes páxinas e consultar a información da introdución.
Para seleccionar a obra de arte e ver o comentario que hai dela consulta paxínaa do Museo Nacional del Prado:
http://www.museodelprado.es/coleccion/galeria-on-line
Para analizar el resto de conceptos:
http://personal.us.es/jcordero/LUZ/inicio.htm
http://es.wikipedia.org/wiki/Arte
http://www.slideshare.net/guest1a1a917/el-estudio-de-la-obra-de-arte
Puntuación | Incompleto 1 | Medio 1,5 | Ben/Excelente 2/2,5 |
---|---|---|---|
Traballo e presentación final: | O alumno non traballou o suficiente. O resultado xeral non é bo. | A actuación do alumno foi a adecuada aínda que sería mellorable. | O alumno traballou de forma axeitada. A presentación final é clara e ordenada. |
Traballo de Investigación | A investigación é insuficiente e faltan datos. | A investigación é correcta. | A investigación é profunda e está baseada nos enlaces recomendados. |
Actividade: Localización e lectura da obra de arte | O resultado é desordenado e incompleto. | A análise está algo incompleta pero reflicte a maioría dos aspectos requiridos. | A análise é completa e está estruturada de xeito clara e ordenada. |
Unha vez finalizado o traballo os alumnos terán reflexionado sobre a forma en que percibir unha obras de arte. Así como as diferentes informacións que nos poden trasmitir.
Tamén se realizase unha reflexión en grupo sobre a utilización do traballo realizado, sobre as súas vantaxes e inconvenientes e sobre o que aprendeu.