O esquema compositivo é un conxunto de liñas mestras que organizan os espazos onde van estar situados os elementos visuais.
Este esquema adoita estar formado por figuras xeométricas (polígonos, círculos, óvalos), liñas rectas e curvas relacionadas entre si, ou redes modulares simples ou complexas.
O traballo consistirá en realizar a seguinte actividade:
Tempo de execución: Dous sesións.
Para realizar a vosa investigación e poder desenvolver o traballo, teredes que acceder ás seguintes páxinas e consultar a información que hai na introdución.
http://imageneso.blogspot.com.es/2009/06/la-composicion.html
http://www.escenografia.cl/comp.htm
http://concurso.cnice.mec.es/cnice2005/96_ritmo_simetria/curso/index.html
Exemplo de taboa:
Imaxe | Esquema compositivo | Xustificación |
---|---|---|
Puntuación | Incompleto 1 | Medio 1,5 | Ben/Excelente 2/2,5 |
---|---|---|---|
Traballo e presentación final: | O alumno non traballou o suficiente. O resultado xeral non é bo. | A actuación do alumno foi a adecuada aínda que sería mellorable | O alumno traballou de forma axeitada. A presentación final é clara e ordenada. |
Trabajo de Investigación. | La investigación es insuficiente y faltan datos. | La investigación es correcta. | La investigación es profunda y está basada en los enlaces recomendados. |
Uso das TIC. | Dificultades na utilización correcta dos recursos informáticos propostos. | Algúns problemas na utilización correcta dos recursos informáticos propostos. | Utilización moi correcta dos recursos informáticos propostos e mesmo doutros programas. |
Actividade: Primeira fase: localización das imaxes. | O traballo é pouco creativo ou incorrecto, non se corresponde co esquema indicado. | O traballo é correcto pero mellorable. | O traballo é creativo, atractivo e responde perfectamente ao que se requiría no exercicio. |
Actividade: Segunda fase: Análise das imaxes. | O resultado é desordenado e incompleto e a análise non reflicte ningún dos aspectos requiridos. | A análise está algo incompleta pero reflicte a maioría dos aspectos requiridos. | A análise é completa e está estruturada de xeito clara e ordenada. |
Unha vez finalizado o traballo:
Os alumnos terán reflexionado de forma individual sobre a forma na que se organizan os diferentes elementos da linguaxe gráfica nunha composición.
En grupo reflexionasen sobre está forma de traballar, as súas vantaxes e inconvenientes e sobre o que aprendeu.