El lenguaje plástico utiliza diferentes elementos de expresión para representar las formas, transmitir ideas y sensaciones tanto en el plano como en el espacio.
A linguaxe plástica utiliza diferentes elementos de expresión para representar as formas, transmitir ideas e sensacións tanto no plano coma no espazo. Estes elementos que utilizamos na representación gráfica sobre unha superficie bidimensional, podemos consideralos como o "ALFABETO DA LINGUAXE GRÁFICA-PLÁSTICO..
Dos diferentes elementos en está webquest imos centrarnos na luz e a cor.
Mapas conceptuais:
O traballo consistirá en realizar as seguintes actividades:
Tempo de execución: 4 sesións.
Para realizar a vosa investigación e poder desenvolver o traballo, tedes que completar as táboas que se indican a continuación. Para poder realizalo teredes que acceder ás seguintes páxinas e consultar a información da introdución.
http://recursostic.educacion.es/bancoimagenes/web/
Luz
http://www.slideshare.net/EPVutiel/epv1-elementos-del-lenguaje-visual-ii-la-luz
http://www.positivando.es/direccion-de-la-luz.html
Cor
http://www.educacionplastica.net/MenuColor.htm
http://blog.educastur.es/luciaag/category/plastica/color/
http://recursostic.educacion.es/artes/plastic/web/cms/index.php?id=75
http://www.mariaclaudiacortes.com/
http://www.proyectacolor.cl/teoria-de-los-colores/propiedades-de-los-colores/
http://www.youtube.com/watch?v=z6W27tzgp_c
http://www.slideshare.net/miss.patricia.n/artistas-siglo-XX-1577860
Imagen | Natureza da luz natural | Dirección de la luz |
---|---|---|
1 | Natural | Contraluz |
2 | Artificial | Lateral |
3 | Artificial | Contraluz |
4 | Artificial | Cenital |
5 | Natural | Frontal |
6 | Natural | Lateral |
Actividade 2: Fixándote nas imaxes da esquerda da táboa contesta as preguntas da dereita.
Observando as figuras contesta as seguintes preguntas:
| Observando as figuras contesta as seguintes preguntas:
| |
Puntuación | Incompleto 1 | Medio 1,5 | Ben/Excelente 2/2,5 |
---|---|---|---|
Traballo e presentación final: | O alumno non traballou o suficiente. O resultado xeral non é bo. | A actuación do alumno foi a adecuada aínda que sería mellorable. | O alumno traballou de forma axeitada. A presentación final é clara e ordenada. |
Traballo de Investigación | A investigación é insuficiente e faltan datos. | A investigación é correcta. | A investigación é profunda e está baseada nos enlaces recomendados. |
Uso das TIC. | Dificultades na utilización correcta dos recursos informáticos propostos. | Algúns problemas na utilización correcta dos recursos informáticos propostos. | Utilización moi correcta dos recursos informáticos propostos e mesmo doutros programas. |
Actividade 1: Primeira fase: localización das imaxes (Luz). | O traballo é pouco creativo ou incorrecto, non se corresponde co esquema indicado. | O traballo é correcto pero mellorable. | O traballo é creativo, atractivo e responde perfectamente ao que se requiría no exercicio. |
Actividad 1: Segunda fase: Análisis de las imágenes(Luz). | O resultado é desordenado e incompleto. A análise está algo incompleta pero reflicte a maioría dos aspectos requiridos. | A análise está algo incompleta pero reflicte a maioría dos aspectos requiridos. | A análise é completa e está estruturada de xeito clara e ordenada. |
Actividad 2: Análisis de las imágenes (Color). | O resultado é desordenado e incompleto. A análise está algo incompleta pero reflicte a maioría dos aspectos requiridos. | A análise está algo incompleta pero reflicte a maioría dos aspectos requiridos. | A análise é completa e está estruturada de xeito clara e ordenada. |
Unha vez finalizado o traballo os alumnos terán reflexionado sobre a importancia da análise e coñecemento da luz e a cor. Así como a utilización que se realiza destes nas imaxes. Terán aprendido a observar o seu ámbito e analizar as diferentes imaxes que consumimos todos os días.
Tamén se realizase unha reflexión en grupo sobre a utilización do traballo realizado, sobre as súas vantaxes e inconvenientes e sobre o que aprendeu.