MATEMATIKA Arloa
Edukiera eta masa
1. jarduera
3 de 6
0%

1. jarduera

MASAREN ETA EDUKIERAREN OINARRIZKO NEURRI-UNITATEAK. MULTIPLOAK ETA AZPIMULTIPLOAK

Laborategiak agindutako lana egiteko, sendagai zehatz bat osatzen duten substantzien kantitateak neurtu beharko dituzue. Eszipiente izeneko substantzia horietako batzuk solidoak dira, eta beste batzuk, likidoak; beraz, neurtzeko tresna desberdinak erabili beharko dituzue. Dena den, oraindik ez dakizue nola egin. Objektuen masaren eta edukieraren neurketarekin zerikusia duten kontzeptu batzuk ezagutzera animatzen zaituztegu.

Jarduera

Aztertu artxiboan proposatzen dugun informazioa zuen irakaslearekin batera. Zalantzarik izanez gero edo zerbait ulertzen ez baduzue, galdetu irakasleari. Idatzi, testu-prozesadorearen bidez, masa eta edukieraren neurri-unitateak, haien multiploak eta azpimultiploak, eta dagozkien baliokidetasunak.

1. jarduera osatu ondoren, gelakideekin partekatu, eta erantzunak behar bezala osatuta dauden eta haietan idatzi duzuena argi dagoen azter dezakezue.

Hitz egin zuen gelakideekin masa, edukiera eta horien neurri-unitateei buruz dakizuenaz, eta horiek azaltzen diren testuinguruei buruz dakizuenaz.

Aurkezpenean landu duzuen gaia ulertu duzuela ziurtatzeko, asoziazio-jarduera hauek egin beharko dituzue. Horietako bakoitza bukatzean, inprimatu eta gorde ikasteko karpetan.

  • Zabaldu artxiboa eta ebatzi (EDUKIERA).
  • Zabaldu orain eta ebatzi (MASA).

Ikusi ahal izan duzuenez, objektuen masa eta edukiera eta horien neurri-unitateak gure eguneroko bizitzan ageri dira. Nahikoa da gure ingurura begiratzea!

Lehenengo jarduera amaitu duzue. Laborategiak emandako lana egiten hasteko prest zaudete.

Kalkulagailua

Egin klik irudian, kalkulagailua erabiltzeko.

Kalkulagailua

Zalantzarik izanez gero, erabili eskuliburua.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezker menua (goitik beherako ordena): sekuentziaren orri nagusiaren ikurra (home), iturriaren tamainaren ikurra, inpresio ikurra, laguntzarako sarrera ikurra eta edukinaren aurkibidearen ikurra.
  2. Materialaren izena barra eta sekzio aktualaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo edo aurreko orrialdea).
  4. Edukinarentzako hutsunea.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Aurkezpena

Aurrera jarraitzeko, klikatu irudian:

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives
KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Mª Cristina Pérez eta Magdalena Garzón
  • MATEMATIKA ARLOAREN KOORDINAZIOA: José Orenga
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Raquel Abrate eta José Orenga
  • GAZTELERAZKO BERTSIOAREN ESTILO-ZUZENKETA: Anna Betriu eta Joan Martín
  • EUSKARARA ITZULPENA: Bakun itzulpen eta argitalpen zerbitzuak, s.l.
  • MAKETAZIOA: Maite Vílchez eta Miquel Gordillo
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest