INGURUNE Arloa
Irakasleentzako gida
Programazioa
7 de 14
0%

Programazioa

IKASKETA-HELBURUAK

  • Lurraren historian kontinenteen forma aldatu egin dela eta etorkizunean era alda daitekeela jakitea
  • Kontinenteak eta ozeanoak kokatzen jakitea
  • Itsasoa eta ozeanoa bereiztea
  • Euskadi kokatzea, Iberiar Penintsulan eta Europan
  • Espainiako eta Euskadiko kostaldeko itsasoak eta ozeanoak zein diren jakitea
  • Hipotesiak egiteko gai izatea
  • Interneten informazioa bilatzea
  • Lineako hiztegietako eta entziklopedietako bilatzaileak erabiltzen jakitea
  • Mapetatik informazioa eskuratzea
  • IKT tresnak erabiltzea, informazioa sormena erabiliz komunikatzeko
  • Lankidetzan aritzearen ardura hartzea
  • Kideekin lankidetzan aritzea zeregin bat egiteko
  • Ordenari eustea, hitz egitean eta proposatutako lanetan
  • Itsasoen kutsadura-iturri batzuen efektuak eta kutsadurari aurre hartzeko edo haren eragina murrizteko ekintzak deskribatzea

EDUKIAK

1. blokea. Ingurunea eta haren kontserbazioa

  • Lurra: ozeanoak, itsasoak eta kontinenteak
  • Baliabide naturalak eta ingurumenaren babesa
  • Ura. Babesteko ekintzak
  • Gizakia, ingurumenaren parte diren aldetik, eta naturarekin elkarreragiteko duen gaitasuna

4. blokea. Pertsonak, kultura eta gizartearen antolaketa

  • Hainbat iturritako informazioaren bilketa, egoerak eta arazoak aztertzeko
  • Lankidetzarako joera, elkarlanerako eta ardura hartzeko jarrera, elkarrizketetan eta eztabaidetan besteek adierazitako ideiekiko eta ekarpenekiko errespetua eta tolerantzia

6. blokea. Materia eta energia

  • Lankidetza balioestea, saiakuntzetan eta ikerketetan, berdintasuna eta partaidetza kritikoa eta arduratsua garatuz, helburu komunak lortzeko

Laguntza

Laguntza
  1. Ezker menua (goitik beherako ordena): sekuentziaren orri nagusiaren ikurra (home), iturriaren tamainaren ikurra, inpresio ikurra, laguntzarako sarrera ikurra eta edukinaren aurkibidearen ikurra.
  2. Materialaren izena barra eta sekzio aktualaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo edo aurreko orrialdea).
  4. Edukinarentzako hutsunea.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives
KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Mª Cristina Pérez eta Magdalena Garzón
  • INGURUNEAREN EZAGUERA ARLOAREN KOORDINAZIOA: Elena Anguera
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Albert Barnils Castany
  • GAZTELERAZKO BERTSIOAREN ESTILO-ZUZENKETA: Anna Betriu eta Joan Martín
  • EUSKARARA ITZULPENA: Bakun itzulpen eta argitalpen zerbitzuak, s.l.
  • MAKETAZIOA: Maite Vílchez eta Miquel Gordillo
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest