MATEMATIKA Arloa
Irakasleentzako gida
Programazioa
5 de 14
0%

Programazioa

LEHEN HEZKUNTZAKO HIRUGARREN ZIKLOKO OINARRIZKO GAITASUNAK

Matematikarako gaitasuna:

  • Matematika-edukiak ikasgelatik kanpoko testuinguru esanguratsuetan erabiltzea: kalkulua, neurriak, eskalak, datuen interpretazioa, informazioaren erabilera kritikoa...

Zientzia-, teknologia- eta osasun-kulturarako gaitasuna:

  • Buruz irudiak eraikitzea eta manipulatzea, planoan eta espazioan. Errealitatea ezagutzea, inguruaren kuantifikatzeko moduko alderdiei buruzko informazioa igortzea

Informazioa tratatzeko eta teknologia digitala erabiltzeko gaitasuna:

  • Kantitateak eta neurriak alderatzea, hurbilketak egitea eta lotzea. Hainbat euskarritatik jasotako informazioa interpretatzea. Kalkulagailua eta eskura dauden ohiko tresna teknologikoak erabiltzea

Norberaren autonomiarako eta ekimenerako gaitasuna:

  • Planifikatzea, baliabideak kudeatzea eta emaitzak balioestea, problemak ebaztean edo egoera irekietan

  • Norberaren gaitasunetan konfiantza izatea egoera ezagunei aurre egiteko

Ikasten ikasteko gaitasuna:

  • Gero eta zailtasun handiagoko egoerak ebaztea autonomia, pertseberantzia eta kemenez, eta emaitzak sistematizatzea eta balioestea, eta haien berri ematea

  • Ikasketa-prozesuak hitzez adieraztea

Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna:

  • Matematikako hizkuntza zehaztasunez erabiltzea

  • Norberaren eta besteen arrazoiketak ulertzea eta kritikoki balioestea

Giza eta arte-kulturarako gaitasuna:

  • Kultura-adierazpenetan matematikaren ekarpenak identifikatzea

Gizarterako eta herritartasunerako gaitasuna:

  • Talde-lanean aritzea; ikuspuntu guztiak onartzea

LEHEN HEZKUNTZAKO HIRUGARREN ZIKLOKO MATEMATIKA ARLOAREN BERARIAZKO GAITASUNAK

Problemak ebazteko zenbakiak eta kalkulua erabiltzea:

  • Zenbaki arruntak, zatikizkoak eta hamartar soilak irakurtzea, idaztea, adieraztea, alderatzea eta ordenatzea, hainbat testuingurutan

  • Eguneroko bizitzako egoeretan batuketak, kenketak, biderketak eta zatiketak egitea, zenbait prozeduraren bitartez (idatziz, buruz, kalkulagailuz, gutxi gorabehera kalkulatuz...)

  • Eguneroko bizitzako testuinguruetako problemak interpretatzea eta ebaztea, bai eta jarraitutako prozesua eta lortutako emaitzak azaltzea eta aurkeztea ere, ordenaz, argitasunez eta arrazoiak emanez

  • Talde-lanean gogo onez aritzea, besteen ikuspuntuak errespetatuz eta konponbideak bilatuz

  • Lanean saiatua izatea, jarrera ona izatea, eta norberaren aukeretan gero eta segurtasun eta konfiantza handiagoa izatea

Laguntza

Laguntza
  1. Ezker menua (goitik beherako ordena): sekuentziaren orri nagusiaren ikurra (home), iturriaren tamainaren ikurra, inpresio ikurra, laguntzarako sarrera ikurra eta edukinaren aurkibidearen ikurra.
  2. Materialaren izena barra eta sekzio aktualaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo edo aurreko orrialdea).
  4. Edukinarentzako hutsunea.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kredituak

© Itinerarium 2011 ZUZENDARITZA: Narcís Vives KOLABORATZAILEAK: PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara EDUKI-ZUZENDARITZA: Mª Cristina Pérez eta Magdalena Garzón MATEMATIKA ARLOAREN KOORDINAZIOA: José Orenga ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez EGILEA: Nuria de Alva eta José Orenga GAZTELERAZKO BERTSIOAREN ESTILO-ZUZENKETA: Anna Betriu eta Joan Martín EUSKARARA ITZULPENA: Bakun itzulpen eta argitalpen zerbitzuak, s.l. MAKETAZIOA: Maite Vílchez eta Miquel Gordillo
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest