Programazioa
IKT GAITASUN OROKORRAK ETA IKASMAILAKOAK*
* Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako “Eskola 2.0” proposamenaren IKT gaitasunerako itemak, eranskin honetatik
hartuak: IKT gaitasunen
mapa .
Bizitza osorako ikaskuntza
B1. Komunikatzea eta lankidetzan aritzea
B2. Ingurune birtualetan moldatzea
B3. Informazioa kudeatu, sortu eta balioestea
-
B3.1. Beren interesetarako IKT baliabide espezifikoak aukeratu eta erabiltzea
-
B3.2. Irizpide heteronomoak aplikatzea informazio esanguratsua aukeratzeko
-
B3.6. Jarduerak edo proiektuak ezarritakotik haratago arakatzea, beren interesen arabera
B4. Sortzaileak izatea eta berritzea
-
B4.2. Sormen, ikerketa eta berrikuntzaz baliatuz, beren produktuak (bideo-jokoak, aurkezpenak, gailuak) sortzea ahalbidetzen
dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako arazoei irtenbidea emateko
Trebetasun teknologikoa
T2. IKTak informazioa bilatu, aukeratu eta aztertzeko erabiltzea
-
T2.1. Interneteko zerbitzuak erabiltzea (web-bilatzaileak eta beste hainbat) informazioa bilatzeko
-
T2.2. Interneteko zerbitzuak eta beste estrategia batzuk erabiltzea informazioa aukeratu eta aztertzeko
-
T2.3. Informazio esanguratsua ordenatzea, markatzaile sozialak edo kalkuluko txantiloi elektronikoak erabiliz
T3. IKTak testu-informazioa prozesatzeko erabiltzea
T4. IKTak zenbakizko informazioa prozesatzeko erabiltzea
-
T4.1. Datu diskretuak erregistratu eta zentsatzea (neurketak, oharrak, behaketak)
-
T4.2. Zenbakizko informazioa irudikatzea, grafiko matematiko eta estatistikoen bitartez, berdintasunak eta ezberdintasunak
ikusi eta kantitateak ordenatzeko
-
T4.3. Zenbakizko datuez oinarrizko eragiketak egitea (formatua, batuketa, batez bestekoa)
Herritartasun digitala
H2. Jabetza intelektuala balioestea
-
H2.2. Informazioa erabiltzeari buruzko arauak errespetatzea, batez ere bideoen, audioaren, abestien eta monografien jabetza
intelektualari dagokionez
-
H2.3. Webean informazioa erabiltzeari buruzko hitzarmenak ezagutzea, egileei sinesgarritasuna ematearren eta iturriak
egoki aipatzearren